Snabbaste turen ever

Publicerat: 2011-07-10 | 19:05:47
Äntligen hemma! Måste vart den snabbaste turen ever på ullared. Vi var där i 1h typ haha. Hittade jag ngt vettigt? Nej. Elr jag köpte läder sarvetter typ så man slipper hålla på med både tvål o fett när man smörjer in, hatar o smörja så smidigast :) en nummerlapp, kan man ha för många? och en longerpisk, bra o ha då vi alltid lånar stallägarnas, men denna var typ 100m lång ;o Annars köpte jag bara några block o pennor inför skolan samt massa godis ;)

Jag o mamma var ute i stallet nyss o pussade lite på henne hihi. Hon får vila idag med. Hon har känts lite skum när jag travat fram henne nu ngn vecka, men såfort jag sitter ner känns hon 110, men jag tänkte att om hon får vila nu ett par dar så är hon säkert fit for fight igen :) Dessutom har jag ont i magen o sådär lagom taggad på o rida.

Håller på o ladda in bilderna så snart kommer dom =)
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback