Tretorn

Publicerat: 2011-07-17 | 08:39:31
Åh jag älskar verkligen mina tretorn stövlar =) Fastän dom inte passar mina ben alls eller att dom ger skav. dom e så sköna och framförallt enkla. Blir dom smutsiga spolar man bara av dom osv.

Mina tretorn är verkligen mina hemmastövlar så att säga. Jag rider med dom varje dag, och sparar därför på mina läderstövlar som bara används under dressyr tävlingar (när dom används sällan är det inte så mkt o putsa heller).

Dock skulle jag velat ha röda eller marinblå, men det finns verkligen inte med tanke på vilka klumpeduns fötter jag har!

Ingen kopiering från min blogg är tillåten!
Postat av: linda

sv; I know! btw på min andra dator syns headern tänkte fixa den igår men den var ju där. Nu på min brorsas laptop så syns den inte :/ SKUMT!

2011-07-17 | 11:51:17
URL: http://lindagustafssoon.blogg.se/
Postat av: linda

sv; I know! btw på min andra dator syns headern tänkte fixa den igår men den var ju där. Nu på min brorsas laptop så syns den inte :/ SKUMT!

2011-07-17 | 11:51:20
URL: http://lindagustafssoon.blogg.se/


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback