Värmebölja!

Publicerat: 2011-06-03 | 19:03:50
Idag har det varit 26 grader typ hela dan, en stund vare 30 ;oo

Åkte ut till stallet o körde frihetsdressyr. Efter en liten stund (när jag hämtat en pekpinne) gick hon galant o trava efter mig o saker fastän hon var helt lös o det var en annan häst i paddocken. Grymme ponni! :)

Sen åkte jag å kolla på när min bror spela fotbollsmatch. De har cup. Hans lag vann den matchen o hade vunnit alla matcher i cupen o vann alltså gruppen. Så de kom till a-slutspel. Gött!

Jag o mamms drog direkt in till stan. Käkade sub o sen shoppade lite. Fick en klänning o ett par converse. Tack mammi<3
På hemvägen stannade vi o köpte en greenguard till ponni, synd men vill ha en hyfsat smal ponni i sommar. Hon e perfekt just nu <3
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback