Dressyr

Publicerat: 2011-03-08 | 21:17:01
Idag stod det dressyr på schemat. I början var hon lite tittig, pigg o bockig haha. Vet inte riktigt vad hon sysslade med där, men det bllåste lite, hon vilade ju igår jag hade sporrar så pigg var hon, o passade på o bocka lite o ha sig;) Efter ett litet tag blev hon mjuk o fin o trevlig. I början red jag mest volter, serpentiner o bytte varv bara för att lösgöra henne. sedan red jag lite skänkelvikning i skritt och trav och lite öppna i skritt. Hon var en duktig ponni :)
När jag skrittade av så släppte jag henne lös o så skulle öva lite frihetsdressyr haha. Gick sådär hon fattade inte så mkt, sööötis var hon iaf.
Näääe nu ska jag äta äggmacka o dricka tropiskjuice, mums!

Föresten, imon har jag praktik i mitt stall hela dan, det e skönt, dessutom får jag sova nästan 1h längre på morgonen bara för att jag bor 1min med bil till stallet (y)

Tjaaaaooo!!


HAHAHAHA
Somras, börjar precis plocka upp henne i skritten, hon ser ut att ha en väääldigt konstig exteriör, jag försvar mig med att bilden iiiiinte är rättvis!
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback