Praktik

Publicerat: 2011-03-23 | 20:03:48
Idag hade jag praktik i stallet. Vi mockade, fixade mat o vatten som vanligt. Och även red. Red ut, hon var lite fjantig o stoig idag men annars duktig :) Jag o Linda red ut tillsammans (men linda vände efter en stund då hon bara skulle skritta) Jag red bort till lösdriften och travade lite där, gjorde lite skänkelvkningar men annars krävde jag inte så mycket.

Imorgon har vi körning på Åby igen. Imon ska vi köra ut, klackarna i taket. Den lilla shettisen (Morris har jag för mig) ska springa som bara den...
Sedan har jag hoppträning för a-tränaren ted, kul kul.

Näe nu ska jag plugga lite mer. Är så slapp när det inte är något akut som ska in. Men har iaf skrivit en riddagbok o läst lite engelska. Nu ska jag räkna matte!
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback