Shopping

Publicerat: 2011-03-25 | 21:24:43
Hola Aimgos!

Idag åkte jag till stan direkt efter skolan med en kompis. Blev lite shoppat, en sjal på Ragglady (ääääälska den butiken), en handcreme och ett par smycken. Kollade på lite kläder o även spande in lite jeansjackor, det blir nästa tur till stan det(yy)

Mamma hade åkt ut till stallet iförväg, så hon gjorde iordning allt och började promenera henne, hon gick till bussen o mötte mig, vi gick tillbaka, hämtade Molly o Lego (stallägarnas hund) och promenerade en stund med dem, och Nobless med. Så Nobless fick en skritt tur på dryygt 40min o var duktig :)

Nu ska jag äta vofflor med jordgubbssylt och grädde (valios laktosfria, mums) för er som undrar haha. Det är ju trots allt voffeldagen =)!
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback