Skydd

Publicerat: 2011-03-19 | 22:24:50
Skydd är något jag tycker är viktigt, rider jag med bommar eller ut så rider jag alltid med skydd. Oftast ngt på benen när jag rider hemma också.
Här kommer bilder på alla mina skydd + vart dom e köpt + hur dom är.

Röda John Whitaker.
Köpt på Svensk Ridsport. Bra passform + bra kvalité.


Svarta Norton (har även bakskydd)
Köpta på MyOne. de har svart ludd. Sitter bra, och är sköna.


Bruna (har bakskydd)
Köpta på Hööks. Använde dem som uteritts skydd ett tag... väääldigt slitna efter ganska kort tid. Satt bra, töjde sig dock lite bak.


Vinröda  (har bak också)
Lika dana från Hööks som de bruna. Använder de bara poå tävling till mitt vinröda set typ så de har hållt bra. Dock lite uttöjda o slitna.


Svarta Hampa Pro
Fick jag med av förra ägarna och har fortfarande hållt(Y) MIna helt klart favoriter, Sitter super o allt. Det enda är att lardborren har blivit lite slitet.


Svarta (bilden brun) fram och bakskydd
Köpte jag på mässan och har inte testat de än haha. Väntar ett tag


Damaskrar (två par)
Köpta på mässan. Goa dressyr och uteritts skydd (Y)

Tror det var alla ;)
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback