Ted träningen igår

Publicerat: 2011-03-11 | 20:53:01
Igår tränade jag som sagt för a-tränaren Ted Netterqvist. I början drog hon väldigt mkt o det blev lite fel haha råkade även "krocka" med en :( Men ingen skada skedd iaf :) Nobless var galet pigg men hoppade väldigt fint. Vi tränade på att inte titta på hindret ;o var tydligen fel o så övade vi massa cepe svängar till b.l.a. ett räcke o en oxer, till oxern kom man helt galet snett men det var bra omhoppningsträning iaf hahaha. Orkar inte måla upp alla övningar, hr får ni den sista banan, valde att hoppa 90cm på den, men han höjde upp ett räcke
när jag hoppa fram till 1m, några hinder låg nog nästan på 1m på banan med.


Våran snygga outfit =)




banan, grön prick = start, röd prick= mål, 7 hinder med 9 språng totalt

1. Brunt räcke snett igenom
2. Grind
3. Rosa oxer
4. Röd oxer snett igenom
5. Rosa räcke sväng precis i hörnet
6. Rosa oxer
7. Röd oxer snett igenom
8. Vattenmatta
9. Grått räcke

Rolig bana, men första gången jag hoppa den tappa jag bort mig efter 4e hindret o fick sakta av, typiskt haha.
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback