Träningen

Publicerat: 2011-03-24 | 20:02:54
Träningen för Ted gick inget vidare alls.

Uppvärmningen var hon slö o jätteseg. Sedan kom hon igång iaf. Men det blev massa korsgalopp, cp-vägar o då kom jag fel på en massa hinder. detta är alltså bara mitt fel. Fastän det blev jättekonstiga vägar hoppar änglaponnyn <3. Vi tog ett språng på 110-115, dock hoppa hon det vääääldigt konstigt och jag kom fel haha men över kom vi iallafall men massa mer träning krävs.
Ted sa iaf att jag hade blivit mycket mer stilla sen sist. Inte för att det kändes ett dugg idag men det var ju bra iaf.
Nöjd med Nobless, galet missnöjd med mig. 
Aja ibland går det såhär, nästa träning är jag också med på noterna.
 
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback