Uteritt

Publicerat: 2011-03-20 | 15:25:42
Mamma var inte med idag. Så när jag kom till stallet började jag mocka, sedan tog jag in henne o gav henne mat. Gjorde iordning hö, vatten o krafft.
Sedan fixa jag Nobless o red ut med en i stallet :) Vi var ute i 1,5h o Nobless var jättepigg. Hon halka till ngra gånger o ville bara galoppera haha galenponni. Men gjorde mkt övergångar så blev hon fin =D
När jag kom tillbaka o hade släppt ut NObless putsade jag mina två sadlar, två träns o en magplatta. Bonuspoäng till mig?!!
Skönt o inte behöva stressa var i stallet 4h o bara tog det lugnt samtidigt som jag var ganska snabb...

Nu tänkte jag plugga lite, har djurprov på tisdag o har inte börjat än o behöver mvg på detta om det ska finnas ngn chans att jag får det i kurse.
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback