Anmäld

Publicerat: 2011-05-01 | 21:18:20
Den 15maj blir det lokal hoppning på Alleby. Den går ute på gräset villket är kul. Hoppar bara en LC (90cm). Hoppas bara att komma rut utan ngra stopp. Det är första gången hon går på gräs och på Alleby går de ALLTID dåligt.
Typ bara för jag har sån prestationsångest på den klubben, har ju ridit där 8(?) år och även tävlat för dom ett år. Därför vet de allra flesta vem jag e. Och eftersom jag har en ponny som aldrig hade varit ute innan och hon hoppar bara om jag är säker (på tävling, träning hoppar hon allt typ). De första gångerna jag var där stannade hon då massa o jag flög av (2009) o då sitter det i, att man måste prestera bra denna gång.
Fast första gången jag var där o tävla dressyr med henne, kom vi 2a på kmet på över 60% o det var första gången på en annan klubb på dressyr :) Även detta 2009.

Men men jag taggar!


framridning på alleby bc 2009


Haha det är på allebys gräsbana. Hade knappt haft henne 1 månad.
Flög in i första hinderet haha :(


Ponni var glad ändå haha, dock inte jag.
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback