Bra träning

Publicerat: 2011-05-14 | 19:14:14

Träningen gick jättebra, hon var mjuk och superfin :) Övade endel förvända slutor i trav, det går framåt (Y)

När vi kom tillbaka skulle jag dock tvätta svansen, där ligger en gummimatta (som endast en häst i stallet gått upp på) som var bra nr man tvättade dem... Jag stod en halvtimma typ haha hon var livrädd. Tillslut kom båda frambenen på o då nöjde jag mig ;)

Drog till MyOne o köpte broddar o några svampar. Nu ska jag lägga fram mina saker för imon tror jag o göra mig en smoothie plugga lite matte o se på melodifestivalen :) chill kväll. Behöver inte åka tidigt alls imon, tror inte jag ska vara i stallet förän 10 :)


framridningen igår.
bild av Ines Johansson

Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback