Dagens ridpass

Publicerat: 2011-05-30 | 20:30:06
Idag red jag lite markarbete med henne. Hoppade ett räcke också på 70 woooow. Hade lite tittsaker ute. Som konor med flaggor, ett ländtäcke på en bom m.m. Hon fjantade sig engång på räcket, första gången sen hoppa hon bra.

La mkt volter över bommar o det blev tyvärr mycket korsgalopp. Men vilka galoppfattningar i slutet, snyggis! Dock var hon vääldigt seg o hade inte wowet i sig ngn ting. MEN det var typ 25 grader (o jag red i dunväst och höll på o dö av värme) och jag hade glömt mina sporrar hemma, typiskt haha :/ Aja that´s life! Fram o avtravning var hon superfin =)

Imon är jag ledig, våra studenter springer ut:) Funderar på o åka in till stan o kolla på dem. Annars är det benskyddstvätt. Har tagit hem typ 4-5 par (fram o bakskydd) så typ 20 skydd + boots. Riktigt taggad njaa, men fint ska det bli :)
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback