Duktig

Publicerat: 2011-05-31 | 13:16:35
Jag har tvättat massa benskydd o ett par boots nu. ÄVen rensat o slängt 9 schabrak + 3 paddar. Gött =) Hitta även en oanvänd dressyrgjord. Glädje eller vad? =)Hoppas bara den passar, tror förra ägarna köpte den.

Ska ner till MyOne sen en snabbis. ska kolla på ett pannband, dock inget swarovski, det har jag inga pengar för. men ska se om jag hittar ett billigt som jag vill ha för då hr jag ett sett till i dressyren :) ska kolla på nya vita handskar också :)

Ponni vilar idag, det gör hon nästan jämnt p tisdagar, hennes vilodag haha. Jag o mamms åker ut sen för vi har mockningen av hagarna ;)

Snart ska jag även promenera min lilla hund som ligger o myser med mig :)

Ingen kopiering från min blogg är tillåten!
Postat av: julia

malin ta mina med då!!

2011-05-31 | 19:43:32
URL: http://ulii.blogg.se/


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback