Glad

Publicerat: 2011-05-16 | 20:49:51
Åh vad glad jag blev när jag loggade in på facebook och såg ett mail från en tjej :) berättar mer när jag fått mer info o förhoppningsvis lite bilder :)

Jag promenerade henne idag eftersom det var en ganska intensiv fredag-lördag-söndag, gick 52min om jag ska vara exakt och hon skötte sig utmärkt! :)
 
imon ska hon vila (jag skriver förövrigt 4h matte b nationella, kul eller inte)
onsdag är jag ledig o det är dressyr trimmning som gäller
torsdag ska jag hoppa lite, stämma av hur hon känns inför helgen
fredag blir en lugn barbacka tur ut
lördag är det hopptävling på valsäng
söndag blir det antingen dressyr eller uteritt, kanske dressyr på en äng om jag skulle timma rätt
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback