Konstigt att jag inte blåst bort

Publicerat: 2011-05-25 | 19:00:25
Det har seriöst varit storm idag.

Var skitjobbigt att rida för man höll på att blåsa bort. Red iaf dressyr i paddocken och hon var fin utan i vänstergaloppen då hon var tjuriiig. men annars så :)

Hade ju praktik idag så stora delar av dagen gick åt att ta träckprov på hästarna hehe ;) skitjobb - fyndigt va? ;)

Nobless var skiiiit dum när jag släppte ut henne sen. Linda var framför henne med Jackie o då vänder Nobless bara om o sparkar Jackie stackaren så hon får panik o hoppar genom staket till killarna. Sån tur var skadades ingen, blev redigt rädd ett tag där ska jag säga. Dumma Nobless :( bara för hon är högst i rang nyttjar hon det ://

Tjing nu ska jag plugga!
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback