Resultat

Publicerat: 2011-05-21 | 14:25:13
Jag är så himla höjdrädd va så det är inte sant. Hon hoppa fint de två första hnidrena (i LD+5) sen kom det en feting oxer som jag inte gillade så där blev det tre stop :( jag är så himla osäker. Hoppa iaf 1an en gång till innan jag gick ut.
Sen strök jag mig i LCn, ser ingen anledning och hoppa den om jag är osäker redan innan.
Nobless var duktig iaf<3

jag o mamma bestämde att nu i sommar ska jag hoppa massa clearrounder så jag får självförtroendet tillbaka och åka ut på massor med dressyrer då hon har blivit superfin i dressyren nu.

Nobless är ingen ponny som hoppar allt man styr på utan att man behöver göra ett skit - vilket jag ibland önskar att hon gjorde... 
Hon kräver sin ridning!


"är man inte bäst kan man iaf vara snyggast"




<3
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!
Postat av: erica&tilda

hej! vill du vara med på våran veckans blogg tävling? då har du chansen att vinna en länkning :) kram erica&tilda

2011-05-21 | 22:16:34
URL: http://hopprytttarnaa.blogg.see
Postat av: julia

hallå säg till när du ska iväg och hoppa clear round så kan jag och dippsan hänga med!!

2011-05-22 | 09:52:31
URL: http://ulii.blogg.se/


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback