Resultat

Publicerat: 2011-05-13 | 21:09:29
Underlaget i manegen idag var riktigt kasst. Höll på att gå omkull flera gånger. ett avstånd till en oxer ville sig inte riktigt men det var väldigt sunkigt framför det hindret med. Hon hade iallafall riktigt bra bjudning och hoppade allt jag styrde på. sen blev ju avståndet lite fel + underlaget. aja, ponni var duktig <3

Föresten, så har jag tappat min ena rockel handske, jag ringde min granne som var dör men honhotta den inte. Ska ju dit imon o rida så får kolla då, annars måste jag ner till myone redan imon o köpa ett nytt par, kan inte tävla utan! Gött typ 400spänn fattigare tjoho! 


Bild från idag. har några mer laddar upp en annan dag.
Sen vare en tjej som tog bilder, hoppas hon fick ngn bra på mig =)
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback