Skön dag!

Publicerat: 2011-05-04 | 20:06:35
Började med att jag åkte in till skolan o skrev nationella i 80min. Därefter slutade jag (alltså 09.50) chill!
Efter det åkte jag och några kompisar upp till subway o åt lunch och ärefter begav jag mig till stallet.

Jag red ut på min sessa. Red bort till Huke och var ute ca 1,5h. Lite mer tror jag till och med :). Hon var hjättepigg och ville mest spriiiinga. Men jag gjorde mycket övergångar, skänkelvikningar och lite halter. Då blev hon lugnare och finare =) När hon var fin i skritten och traven galopperade vi upp för galoppbacken två gånger då blev hon glad när jag släppte henne haha. Sen trimmade jag även lite mer samlat galopparbete på en annan sträcka, kul sa ponni.
Hon var mjuk och fin och avslappnad i slutet, och glad. Nöjd ponni, nöjd mamma :)
När jag kom tillbaka med henne sadlade jag av henne och gick ut och betade en liten snabbis.

Sen åkte jag hem o duschade och åkte ner till optikern för o kolla mina ögon (konstigt va det gör man ju inte hos en optiker haha). Gick bra,  fick smörjande lincer som skulle vara extra mjuka för ögonen tydligen, för jag har fått ett liiiiiiiiiiitet skav i ena ögat och ibland gör det ont med mina lincer nämligen ;)

Kram!
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback