Skuttade lite idag

Publicerat: 2011-05-19 | 18:17:34
Idag hoppade jag som sagt lite. Satte uppe ett räcke direkt ur hörnet, så blev en liten cepe sväng där - bra träning! Samt lite längre distans på böjt spår till en oxer. Under båda hindrena satte jag konnor bara för att se hur hon reagerade, hon kollade kanske lite extra men hoppade allt jag styrde på. Duktig ponni! Hoppade iförsig bara 80 haha men ville bara ha en bra känsla inför helgen och orkade inte hoppa av och höja, så nöjde mig:)

Hoppade henne med huva idag, det var ett tag sen men hon funkade bra på det igen, så kör det på lördag. Huva är så gaaalet snyggt :) 


Snyggis i huva i höstas =))
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback