Tävlingssungen så det smäller om det

Publicerat: 2011-05-08 | 10:36:27
Är så galet tävlingssugen nu. Skulle egentligen ut o tävlat dressyr denna helgen i alingsås ngn stans men eftersom att mammas bil e på lagning sket sig det :(
På fredag har Mikael cr så ska jag hoppa en 90 runda tror jag, på lördag e det träning för honom o på söndag e det tävling på alleby :) Blir en riktigt rolig helg :) (torsdag o måndga får hon långa promenader) för o sträcka ut sig såklart :)

Nu ska jag iaf snart ut till stallet o rida ut :) Blir mysigt. Funderar på o ta skogsvägen för det har inte regnat på några dar o då e det nog torrt :)



Ingen kopiering från min blogg är tillåten!
Postat av: Ninni

Sv. Varsågod! Tack så mycket :)

2011-05-08 | 19:27:06
URL: http://pauliinanilsson.blogg.se/


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback