Terräng träna

Publicerat: 2011-05-18 | 20:41:09

Nu måste jag börja terrängträna henne lite. Jag har ju faktiskt anmält mig till en terrängtävling om drygt 2 veckor, det är en lokal, självklart rivningsbara hinder men ändå det är terräng.

Har ju bara hoppat stockar o sånt med henne o det var förra året senast. Så nästa vecka får jag ta o pallra mig till "fårhagen" o hoppa massa stockar om underlaget tillåter.
Jag vet även att det kommer ligga hö under några hinder, åh tänkte att vi har ju halmbalar liggande så ska lägga det udner hindret ngn dag så hon har hoppat det :)

Jag anmälde mig såklart till den lägsta klassen eftersom hon aldrig har hoppat sånt innan, så det är en 40-70cm så det är egentligen ingenting, men bara för jag säger så kommer hon stanna o greja, så bäst o träna =)

Är riktigt taggad!




är barbacka på den undre bilden.


HAHA kockren bild, ponni vill springa =)



Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback