Två hästar ridna

Publicerat: 2011-05-26 | 18:38:25
Idag var jag ju på Billdal först.
Vi hade ryttartest o det gick ganska värdelöst. Hade en fjanthäst som var rädd för domaren + att jag knappt kunde programet så det blev skitvägar o jag hade för långa tyglar. Vet inte resultatet än för det får vi om 2 veckor, men vill nog inte veta det..

Sen red jag min fina tös :) Red fram kort i paddocken i alla gångarter. Gymkhanaträningen började precis så red runt lite runt allt material haha. Sedan gick jag bort till fårhagen och hoppade lite stockar. Det tyckte hon var superkul:) vi mötte även ett rådjur som hon kollade lite på sen vare bra med det :) Hon var duktig hela tiden :)<3

Har inget plugg till imon + sovmorgon. Goooo känsla eller vad? :)))
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback