Vinterjacka, konstig gubbe o föl

Publicerat: 2011-05-20 | 20:02:35
Så kan jag beskriva min ridtur :)
Red barbacka idag på en mig ganska fjantig ponny :) Red bort till lösdriften, tog det lugnt, travade bara lite och gjorde lite skänkelvikningar. I början ville hon mest springa till några andra hästar och ett ursött föl på lösdriften. men sedan blev hon fin :)
När jag var på väg till lösdriften var det en väldigt skum gubbe som frågade om han fick mata Nobless med maskrosor. jag bah: ee nej så börja han babbla om att det bara var blommor o grejer. Då red jag där ifrån haha.

Tagga tävling imon! Dock blir det tidig morgon, ska vara i stallet innan 7.. 
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!


Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback